Tuesday, 7 January 2014

hidupku sebagai pelajar form 6 #1

salam you all.. macam mana korang hari ini??
sehat dak?? makan belum?? blom???.. pergi makan dulu lepas tu meh baca balik dekat sini ahahhaha..ok2 tu mukadimah hari ni :)

ok hari ini ak nak bercerita berkenaan dengan tajuk dekat atas tu.. haaa tu laaa "HIDUPKU SEBAGAI PELAJAR FORM 6''.. OK ak nak check dulu siapa dekat sini pelajar form 6 angkat tangan.. walaweh ramainya bagus2 ahahaha.. this is my blog memag aku berangan laaa waktu bertulis ahahaha..

sebenarnya aku ini adalah insan yang terpilih untuk menjadi pelajar form 6..kenapa aku?? asal tak masuk U JE?? Hebat sangat ke form 6 tu sampai ko pilih form 6 nye?? dapat kerja ke nanti?? ehh ko ni,banyak nya soalan relex laa..ak pun tak habis bercerita..ok jom start cerita.. Over all my result SPM better laaa ada juga A nya..bila mohon U, tak dapat siapa yang tak sedih kan,aku memang beria menangis hari tu, patah hati macam orang putus cinta rasa nya ahahaha.. tapi bila hari ke hari aku berfikir, tak kan laa aku nak give up sekarang.. no way!!!!!.. tak semestinya SPM je jalan nak masuk ke U.. So aku fikir-fikir,aku nak masuk form 6.. aku tak tahu,hati aku ke situ.. Ya mungkin rezeki aku kembali ke sekolah balik.. Hello korang nak malu masuk sekolah balik kenapa, korang masuk sekolah jadi senior taw bukan jadi junior, you all yang paling tua and paling berkuasa ahahaha...

weiii apehal aku dengar form 6 tu susah???.. Hish dia ni,,sat ak tanya ko, masa ko mula2 belajar naik basikal,rasa susah tak, asyik jatuh je 24 jam..kalau naik jatuh tak naik pun jatuh jugak kn ahahah.. see sekarang ko boleh bawa tak, siap bawa lepas tangan lagi tu kn? hehehe.. so macam tu laaa ibaratnya form 6 ni, mula2 korang akan rasa apasal laa suasah sangat, bila nak senangnya..bila kita cuba dan terus mencuba pasti akan jadi senang..benda tu akan jadi senang yang penting USAHA!!.. belajar memang susah tapi bila kita nak kita usaha pasti berjaya!! YEAAAA!! amboi laaa haiii ahahaha..

so the next entry ak akan cerita lagi hidupku sebagai seorang pelajar.. dan aku akn cerita kan.. first bash yang kena tukar sylabus.. memang rasa nak tercabut otak.. haaa?? kenapa sampai macam tu sekali.. nak tahu..kita jumpa the next entry ye :)..  





NAA XOXOXO... 

No comments: