Wednesday, 29 January 2014

To: My Friend

TO: MY DEAR FRIEND




I dont know how to say thknz to you sebab masuk dalam hidup aku ni masa umur aku 15 tahun hingga laa sekarang.. 
aku hargai sangat..knp ko nak hargai pula?? mesti ko tanya macam tu kan?
 atau pun tak ahahha.. by the way, apa-apa pun aku memang nak ucapkan terima kasih, yelaa kita berkawan bukan laa sekejap sedar tak sedar hampir 5 tahun.. 
Alhamdulilah Allah masih panjangkan umur persahabatan kita ni..
kalau nak tahu, bila gaduh2 itu yang mewarnakan sesuatu hubungan tu.. setuju??? ahaha tak laa tu.. tak pe laaa ahahaha..  
oh lagi satu.. aku boring laa.. aku tak rasa apa2.. aku tak tahu nak cerita apa??
rasa macam selalu dengar kan ahahaha.. to my dear friend, aku tak menafikan langsung apa yang ko rasa, 
sebab aku tahu akan terjadi juga sebab hubungan ni dah lama.. tapi aku tak salahkan ko.. 
sebab pertemuan kita ni pun
bukan kehendak ko dan bukan juga kehendak aku..


aku tak minta dan ko pun tak percaya yang ko berkawan dengan Nur Adilah selama ni..
 sebabnya Allah dah tentukan semuanya, Allah dah kata tahun 2009 aku akan pindah dan akan berjumpa dengan seseorang ni..
maka terjadi laaa semua tu, mungkin ada sebab, mungkin Allah suruh aku belajar dari kisah hidup aku yang lepas..
 aku selalu marah ko, kata ko tak hargai aku laa, apa laa
aku minta maaf, aku sedar, kalau Allah kata sampai waktunya hati ko akan beralih dari aku, 
aku tak boleh nak buat apa.. mungkin ada sebab semuanya terjadi.. 
kita selalu merancang hidup kita jadi macam ni, macam tu laa tapi rupa2nya perancangan Allah tu lagi hebat.. 


kesimpulannya, aku tak pernah rasa menyesal kenal dengan ko..
Allah hantar ko dalam hidup aku mesti bersebab..
aku tak boleh salah kan apa yang terjadi selama ni, 
sebab tu telah di tetapkan oleh Allah S.W.T.. untuk sekali laginya terima kasih 
hadir dalam hidup aku dan selama ni sentiasa mewarnakan hidup aku..
May ALLAH bless you my dear.. semoga Allah sentiasa menjaga ko.. dekatkan laa diri dengan 
sesuatu yang indah mesti ko akan rasa tenang,, tahu kan apa aku maksud kan.. 
take care, jagan lupa diri, sentiasa berusaha menjadi hamba yang diredhai ALLAH..
akhir kata SEMOGA KITA SENTIASA ISTIQAMAH DALAM MENJALAKAN PERINTAH ALLAH S.W.T.. IN SHAA ALLAH  

1 comment:

Nur Inani said...

segala yg berlaku mesti ada sebab :)