Saturday, 8 February 2014

Tolong doakan ye!


Salam..
Ya Allah apa perasaan korang bila buka facebook, terbaca macam di atas ni..
Ya Allah, sedihnya tak dapat berada di samping kawan dila sekarang.. walaupun dila tak kenal siapa abang kawan dila ni..
tapi dila dapat rasakan bertapa sedihnya kehilangan adik-beradik..

Ya Allah, kau berikanlah kekuatan untuk kawan ku ni dalam berdepan dengan ujian yang kau berikan sesungguhnya aku amat sedih kerana tidak dapat berada di sampingnya sekarang.. kau kuatkan laa hatinya Ya Allah.. 

Al-Fatihah untuk abang kepada sahabat dila..
semoga arwah berada di samping orang-orang yang beriman.. Amin




To ecah: Aku tahu ko tak dapat baca apa yang aku tulis sekarang, mungkin suatu hari nanti ko dapat jumpa entry ni dan aku nak ko tahu yang ko masih ada kawan di belakang ko yang sentiasa doakan yang terbaik untuk ko.. tabah laa hati dengan ujian yang Allah beri sekarang.. semoga arwah berada di samping orang-orang yang beriman.. terus bedoa ye untuk arwah abang ko..
kuat ye kawan.. aku minta maaf sebab tak ada di samping ko sekarang..


NOTES: SETIAP YANG HIDUP PASTI AKAN MATI JUGA SUATU HARI NANTI.. 
Al-FATIHAH


5 comments:

sYiRa LoKMaN said...

al fatihah

siGadis Purple said...

takziah. Al-Fatihah

MiaLovetto ^^ said...

innalillah. takziah. alfatihah.

Akeyla Azmi said...

Al-fatihah...........

Vee Tarleah Ricky said...

Takziah.. Semoga mereka sekeluarga terus tabah..

# singgah + follow back :))