Friday, 7 March 2014

semua orang boleh berubah




jangan putus asa untuk berubah!!!!

salam..
dila just nak cakap, everyone can change..
can, who say not???
boleh! kalau kita memang ada niat nak berubah..
berubah tak semestinye drastik, berubah boleh je mula slow-slow..
in shaa ALLAH perubahan tu akan kekal..

cthnye: dari tak bertudung tapi ada niat nak bertudung, mula slow2 lama kelaman akan terbiasa dan akan cuba untuk tutup dengan sempurna.. 
siapa kita kan, hati kita ni ALLAH yang pegang..
tapi kita sentiasa laa didik diri kita ni supaya buat sesuatu tu kerana ALLAH..

dila nak share je dan untuk peringatan diri dila juga..
ajal kita memang tak tahu, bila2 boleh datang..
sekiranya ada masa lagi nak berubah..
berubah laa kalau itu yang terbaik untuk diri kita..
in shaa ALLAH

3 comments:

ZAR said...

i read somewhere, how important it is in real life is not neccesarily to be strong, but to feel strong to measure yourself at least once.

MiaLovetto ^^ said...

Betul betul. Nak ubah kene step by step. Bukan senang nak ubah. Kene ambil masa jugak kan? So, kena istiqamah. Sebab tu lah amalan yg paling disukai Allah adalan amalan istiqamah. Hee. Have faith! ^^

Ct Noraishah said...

betul-betul :)