Wednesday, 6 August 2014

Gambar Hari Raya Pertama

dila faham hari ni dah raya kesepuluh..
huhuhu kesian taw baru sekarang nak cerita raya pertama punya kisah =,=

emm nak cerita apa ye, raya kali ni tak meriah macam sebelum-sebelum ni..
tak ada yang menarik..
melawat saudara-mara je..
sedih taw *lap air mata*

just nak share gamabr-gambar raya pertama: 






tahun ni tema warna coklat..
idea my mom tahun ni..

raya haji nanti pula warna pink
hihihi dah fikir awal-awal dah :)


6 comments:

Mila Hilas said...

npe x best?

Noura Qifays said...

tpi tgok mcm meriah je ngn familyy.. tema coklat plak tu... hehehe

Karya Mahirah said...

nampak meriah...

dilakhir said...

mila: emmm sebab hati yang tak best tu..

noura: hihihi ngan famiy meriah.. tapi hati yang tak seronok

karya: hihi tq :)

Ismi Ana said...

Alolo..okeylah tu..yg penting beraya ngan family.. Kan kan. Cuba kalau takde family macam kat Gaza, tu baru tak best. Dengar takbir raya pun sayu je.

dilakhir said...

ismi : btol2.. family dekat gaza tu tak tahu macam mana mereka beraya..