Saturday, 30 August 2014

Sepupu wedding #part1

Hye You All ^_^

hari ini pagi-pagi dah bersiap nak pergi majlis akad nikah sepupu
sampai-sampai sepupu dila sorang ni buat marhaban.. anak dia naik buaian..
lama juga laaa..

so akad nikah ni.. lepas zohor tadi..
hehe sebenarnyakan ni kali pertama dalam hidup dila tengok orang akad nikah secara live ahaha
 

ahahaha yang jadi masalah pula, dila yang beria sebak bila
 tok kadi cakap SAH! 
macam dila pula yang kahwin nye.. ahahha..






Tahniah sepupu!! ( sepupu dila yang pengantin perempuan)  ^_^

esok kenduri belah perempuan.. malam ni semua keluarga belah mak dah balik..


ahahahaha sory abaikan sahaja gambar ni cewahhh hehehe

#esok continue sepupu wedding part2



2 comments:

Norul Rahim said...

mcm best je kawen ^^
hehehe

Aina Akmal said...

alolo. kenapa nanges pulak? ehehe.