Friday, 15 May 2015

AKU SEORANG KAKAK YANG GARANG !


HYE YOU ALL :)



aku memang seorang kakak yang garang..

pernah adik bertanya: 
'angah, acik tak lawa ke, kenapa tak ada orang sukakan acik'
'angah, kawan acik dia ada couple'

itulah yang adik dila selalu persoalakn..

untuk adik-adik ku sayang.. 
angah menjadi seorang yang garang bersebab, sebab angah tahu adik-adik angah tak pernah makan kata kalau dengan cara lembut, masuk teling kanan keluar telinga kiri.. angah tak akan ajar adik-adik angah bercinta atau berelfie terlebih.. biarlah tak ada orang yang memerhati kamu sekarang, tapi Allah sentiasa melihat kamu, kerana kamu tak pernah buat perkara yang ALLAH larang..
hati kamu, kamu jaga.. angah tak nak adik-adik angah tersilap langkah macam angah dulu..
percaya pasal jodoh, ALLAH dah tetapkan yang paling layak untuk kita..
jadilah seorang perempuan yang tidak di pandang, tapi di sisi ALLAH kamu yang ALLAH pandang..
percaya cakap angah, sebab angah dah merasai semua tu..
ini lah tanggungjawab angah sebagai seorang kakak.. dan angah tak akan biar adik-adik angah terjebak dengan dosa atau maksiat kerana angah nak kita berjumpa and bersama-sama di syurga ALLAH..
love u  :)














5 comments:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam dila,
garang demi kebaikan kan3

skuterlady said...

garang sebab sayang..... ^_^

atin said...

ehemmm2 .. follow la kitewww ... cntik blog kau !!

Cikgu Norazimah said...

good sharing dear

p/s:Jemput join segmen Bloglist Julai-Ogos CN yer ;) http://www.cekgunorazimah.com/2015/06/Segmen-Bloglist-Julai-Ogos-2015.html

Miela Asmila said...

Sweet sangat.akakpun garang dengan adik adik. Kita didikdia srmoga kita tak menyesal suatu hari nanti kerana apa yang betlaku pada dia ada kaitan dengan diri kita.kerana dia afik adik yang kita sayang...