Tuesday, 16 December 2014

Belajar Dari Masa Silam Yang Menyakitkan & Lepaskannya!


Hye You All :)









dila tahu nak melupakan benda yang menyakitkan tu susah sangat..
sampai setiap masa kita terfikir benda menyakitkan tu kemudian rasa sedih sangat
rasa macam tak boleh nak pergi, hanya mampu rasa sedih je..

duduk terfikir apa yang terjadi, tak boleh terima apa yang terjadi
kemudian rasa sedih, macam tak ada semangat dah..

tapi ada satu je cara kita nak lupakan semua ni..
iaitu dengan MELEPASKANNYA

lepaskannya pergi, nekad dalam diri yang kita tak kan toleh kebelakang lagi
walaupun apa pun yang terjadi..







*share from akuislam.com



2 comments:

Najib Ariyan said...

gelas yg penuh dengan air takkan boleh diisi dengan air yg baru, dia akan tumpah... buang semuanya, isilah dengan air yg baru...

salam kenal

Ismi Ana said...

Sabarlah ye Dila. Memang susah melupakan masa silam. Dila ape cer sekarang? Lama ana tak dangar kabar. :)