Thursday, 24 July 2014

Buku Puisi.. Akhirnye......


firstly, meh dila nak habaq yang dila ni bukan laa jenis orang yang suka berpuisi-puisi ni
lagi-lagi nak p beli buku puisi and baca..
tak pernah terlintas nak ada koleksi buku puisi ni, novel tu dila layan laaa hihihi

nak di jadikan cerita, sejak hati dah patah seribu ni *ahahaha gedikk betul aku ni buat ayat over2 ni huhu*

terjumpe satu instagram ni, dia tunjuk salah satu puisi dalam buku tu..
apa respon dila??

first!
*bestnye ayat dia*
*mendalam nye kata-kata dia*
*kenapa kata-kata dia terkena je dekat aku ni hmm*

second
*typing* (apa tajuk buku ni ye, beli dekat mana)
ahaha terus comment...

ok dila baru baca yang dia tunjuk tu, belum lagi satu buku
tapi dila dah terus mencari buku ni..

nak beli tu pula masalah juga, dah 2 kedai buku pergi keluar masuk
tak ada juga buku tu.. hmmm and last..
dila beli secara online laaa
haaaa kan senang hehehe

akhirnye, buku tu menjadi milik aku juga!!!! :D


BUKU NI LEBIH KEPADA PERASAAN SEORANG WANITA..
SO BOY2 YANG NAK MEMAHAMI PERASAAN PEREMPUAN TU, BOLEH LAAA BACA :)


ANTARA PUISI NYA:

" Kau boleh menyadar pada seribu bahu kalau kau mahu,
tapi kau memilih untuk yang satu itu, yang paling dungu,
yang buat kau bersandar sambil airmata kau jatuh bertalu,
dan hati kau pecah seribu


"Mungkin apabila tiada lagi air mata
baru kau akan benar-benar percaya 
yang aku hanya mahu kita bersama
bukan sekadar buang masa.


Dan banyak lagi, kalau ada yang nak beli tapi tak tahu dekat mana
boleh whatapp dekat nombor ni 0172455448
sebab dila beli melalui tu.. hehe tu je laaa nak stroy..
SELAMAT BERPUASA YOU ALL :D






3 comments:

Ismi Ana said...

Stroy? Hihi. Ade typo di situ. Suke baca puisi rupenye. Hik3

Nazlee Ismail PCL said...

Bila hati sudah berkata..baik atau buruk itu ka dianya. Selalu akn tanya pd hati...ikut kata hati...

Pcl x reti sangst bab2 hati..slmt hr lebaran maaf zahir batn. Dila org utara ..kat mana?

Apk Baru said...

Dateng sini buwat ngucapin Taqobalallahu minnaa wa minkum Shiyamanaa wa shiyamakum, Minal 'Aidin Wal-Faizin Mohon Maaf Lahir Dan Batin, mungkin selama ini ada koment2 saya yg kurang berkenan disini...